Svar: cooptråden 2k10 stunt-träff 7 MAJ!
Citerar Eze_08;3234790
Men va roolig du är lilla pojke, eller tjej kanske man ska säga....
Han var iaf roligare en polisen i dag:happy: så tummen upp för trimmad.epa:aplader:
btw, ska bli kul att se trimmad.epa på hans nya åk!! jag tror jag redan har sätt an på en grön kawa som drar runt i haninge på bakslangen.:naughty:
Citerar Alles_Slider;3236315
Han var iaf roligare en polisen i dag:happy: så tummen upp för trimmad.epa:aplader:
btw, ska bli kul att se trimmad.epa på hans nya åk!! jag tror jag redan har sätt an på en grön kawa som drar runt i haninge på bakslangen.:naughty:
fy fan är det han? japp sjukt nice idag:aplader:!
är du han med den vit oranga slidern eller? som jag körde ifrån utanför brandbergen på bakhjulet?:P haha polisen var på statiol ju!
Citerar Eze_08;3233209
Yes man;)
Haha, tänkte reta svenne lite granna bara:D
Citerar Alles_Slider;3233759
haha det är bra :happy: du får akta så att inte svenne och rod_rrx slår dig som dom ska göra med tremmad epa:D
Citerar bin ladin;3234069
men sven körde ju dracen i vintras utan kruka! So let`s fucking rock without helmet!:rock:... isånna fall tycker jag sven borde smälla till sig själv också på käften!
Dryga klubben... Jag skiter väl i om ni använder hjälm eller inte, inte mina bekymmer.
Citerar Svenne;3237278
Dryga klubben... Jag skiter väl i om ni använder hjälm eller inte, inte mina bekymmer.
men var inte så grinig. vi var ju inte seriösa:)
haha! svenneböög! håll dig till dina egna bekymmer då!
Citerar bin ladin;3237285
men var inte så grinig. vi var ju inte seriösa:)
Det var roligt när man körde dom skämten förra sommarn...
Citerar trimmad.epa;3237417
haha! svenneböög! håll dig till dina egna bekymmer då!
c00lingen i stan!
Citerar Svenne;3238112
Det var roligt när man körde dom skämten förra sommarn...
c00lingen i stan!
ja nu ska vi inte vara elaka på svenne!
trimmad_epa: vi har redan bestämmt att du ska få stryk på coop, så du behöver inte göra saken värre:naughty:
ingen som råkar ha en tändning till piaggio/gilera?:unsure:
Citerar rod_rrx;3238170
ja nu ska vi inte vara elaka på svenne!
trimmad_epa: vi har redan bestämmt att du ska få stryk på coop, så du behöver inte göra saken värre:naughty:
ingen som råkar ha en tändning till piaggio/gilera?:unsure:
Bestämmt? :O vadå har du och svennebög bestämmt tillsammans? eller iofersig så vill man nog inte veta vad du och svennebög gör när vi andra inte ser eller hör på..:zzz:
Knullar varandra i rumpan.....:bla:
Bestämmt? :O vadå har du och svennebög bestämmt tillsammans? eller iofersig så vill man nog inte veta vad du och svennebög gör när vi andra inte ser eller hör på..:zzz:
aa du ska bara veta hur varsam han är.:happy: du kanske är avundsjuk eftersom du fortfarande är oskuld? aldrig fått doppa eller en peta på en brud.
din morsa räknas inte in då det bara är sjukt att du pökar din egna morsa:wacko:
Så jävla roligt att höra dig snacka utan vetskap!
Kan inte alla bara raportera epa nissen så han blir avstängd?
Uppenbarligen inte en käft som kan följa reglerna här. Bommar igen.