Inga träffar ändras pga forumsbyte! - Laddar...

1. 04:39 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Inga träffar ändras pga forumsbyte!

Forum Träffar & Meets Mopedträffar
  1. Profil
  2. Suriouz
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 23:e apr 10
    Tid: 17:58
    Svar: 2
    Visningar: 156

Inga träffar ändras pga forumsbyte!

Kan anses som en onödig tråd men datumen för träffarna bör INTE ändras bara för att forumet läggs ned.

Skriv ner alla träffar ni ska på och den övriga informationen om ni är osäkra på något.

Skulle datumet ändras pga något annat så se till att den informationen går vidare till de ni vet ska dit..

Kännde bara att det här var ett viktigt meddelande som borde komma ut, gissar på att många tror att träffarna ändras pg forumsbytet.
23:e apr 10mange_aa besvarar Inga träffar ändras pga forumsbyte! mange_aa 17

Svar: Inga träffar ändras pga forumsbyte!

träffen i frihamnen den 5 juni finns informationen uppe på http://mopednet.forum24.se/mopednet-about76.html
25:e apr 10abk besvarar Inga träffar ändras pga forumsbyte! abk 18

Svar: Inga träffar ändras pga forumsbyte!

Citerar Suriouz;3256892
Kan anses som en onödig tråd men datumen för träffarna bör INTE ändras bara för att forumet läggs ned.

Skriv ner alla träffar ni ska på och den övriga informationen om ni är osäkra på något.

Skulle datumet ändras pga något annat så se till att den informationen går vidare till de ni vet ska dit..

Kännde bara att det här var ett viktigt meddelande som borde komma ut, gissar på att många tror att träffarna ändras pg forumsbytet.

Bra skrivet, inte alls onödigt. Samma tanke som jag hade när jag uppdaterade informationen i mina trådar, hoppas att träffarna inte förlorar besökare på grund av detta.